22 października 2021

Nocnik z dziennych wiadomości.

 Nadeszła kolejna fala wirusów. Posiadający osobiście indywidualny pakiet szczepień ochronnych (przed osobiście ciężkim przebiegiem Covida), mogli nareszcie zdjąć maseczki chirurgiczne by bez obawy o własne zdrowie móc zakażać niezaszczepionych. Najwyraźniej  wychodzą z założenia, że wszyscy niezaszczepieni to antyszczepionkowcy, których należy tępić jak pchły/ gołębie / sezonowe komary lub wystawić na próbę sił , z której wyjdą żywi tylko najsilniejsi.

Premier zabrał się do roboty i wyjechał na debatę do Brukseli. Wydukał tam wszem i wobec o co walczy rząd Polski  dla Polaków.  nie chcemy dać się wydudkać z pieniędzy na odbudowę kraju ze zniszczeń pandemicznych. Prezydent jest chyba tego samego zdania...

Inny Dudek (z Solidarności) odbył podróż w licznym towarzystwie do Luksemburga, by wyszczekać swoje kopalniano-energetyczne żale przed zasiekami  chroniącymi siedzibę TSUE. Część zaproszonych przez Dudka gości nie przybyła, najwyraźniej mając ptasie trele- morele w nosie. Być może lepszym wyborem byłby wyjazd na granicę RP z Białorusią?Tam też zasieki, ale samo miejsce zdecydowanie bardziej leśno-klimatyczne i jest się nadal u siebie.Jest też szansa na zrozumienie, bo przecież tam prawie wszyscy sami- swoi.

Wzięłam się za skrót ostatnich wiadomości, bo mi wali na dekiel. Boję się, że to pierwsze oznaki demencji...Ale mogę się mylić. Przecież jestem niezaszczepiona.


5 komentarzy:

  1. Właściwie samo podejście do tematów mi się podoba, jest jednak jedno „ale”. Narracja o zaszczepionych wobec niezaszczepionych. Primo – maseczka nie zapobiega zarażaniu innych, lecz chroni przed zarażeniem siebie. To tak jakbyś twierdziła, że okręcony kaloryfer w domu zamiast grzać zabierał ciepło. Secundo – niezaszczepieni sami na własne żądanie narażają się na zarażenie, więc wszystkie pretensje należy kierować do siebie. Proszę więc zostawić zaszczepionych w spokoju i nie przypisywać im bzdurnych intencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, miało być "odkręcony kaloryfer".

      Usuń
    2. 1. W temacie maseczek mam swoje zdanie, a nie powielane.
      2. Zaszczepiony czy nie- w jednakowym stopniu jest narażony na zarażenie, chodzi tylko o tego ewentualne skutki.
      3. Zaszczepieni( część) tak jak i część niezaszczepionych ignoruje konieczność noszenia maseczek w pomieszczeniach tzw. zamkniętych.
      4. Nikt do nikogo nie ma pretensji - w napisanym przeze mnie tekście. Ale to jak jest on( tekst) odbierany to odczucie odbiorcy.

      Usuń
  2. Ci ktorzy choruja na covid lub zmarli to niemal sami niezaszczepieni - dla mnie dobry argument by sie zaszczepic i jestem. Co bedzie z niezaszczepionymi to ich sprawa jedynie byloby milo gdyby nosili maseczki - a te, moim zdaniem, pracuja w obie strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety życie nauczyło mnie stosowanie zasady ograniczonego zaufania do wszelkich wiadomości , a zwłaszcza tych z drugiej ręki.Co za pech. Przestałam być łatwowierna.
      Fakt, ale po obu stronach są wygodniccy i bezmaseczkowcy.
      Pozdrawiam.

      Usuń