22 czerwca 2023

Oj, dzieje się, dzieje.

 Pobalowałam co nieco, a że po dziennych szaleństwach trzeba odpocząć, to nie miałam siły na odpalenie bloga. Postanowiłam zmienić sprzęt tzw.gospodarstwa domowego. Zakupiłam pomocnik do mopowania podłogi, tablet z klawiaturką dostosowany do moich możliwości i potrzeb. 

A że zakupy owe wymagały wcześniejszego pogrzebania w internecie, to uwaga moja była skierowana w zupełnie inną stronę niż wirtualne życie towarzyskie. Aktualny wpis jest już na testowanym sprzęcie. Mały tablet i klawiaturka magnetyczna- połączone przez bluetooth.Wrażenia są pozytywne. Nawet małe (parametry)może spełniać swoją funkcję w sposób satysfakcjonujący użytkownika. Przecież nie pracuję na tablecie, więc...spoko.

Skoro pochwaliłam się, to teraz czas na resztę. A tak, zostały jakieś resztki, które  spożytkowałam na odkurzacz mopujący pionowo-bezprzewodowy. Pion trzyma kiedy jest w spoczynku, a tak w ogóle to jest nieźle zabiegany. Mam radochę z nowej zabawki tym bardziej,że wreszcie najprawdopodobniej uwolnię się od licznych kijów zamieszkujących łazienkę. Wreszcie mam sprzęt jak na damę sprzątającą przystało. Już odczułam ulgę ,tym większą że .....udało mi się to cudo techniki złożyć do kupy i sprawdzić w działaniu, po dość intensywnej lekturze instrukcji obsługi i zasad bezpiecznego użytkowania. Jest spora  szansa, że bogata w wiedzę-  krzywdy mu nie zrobię. Zakup udany. Nie powiem, filmiki instruktażowe też łyknęłam. Także, tego no....żyć nie umierać....

2 komentarze:

  1. Odkurzacz mopujący pionowo - fantastyczne, mam nadzieję, że można nim zmopować plecy i objekty poniżej.
    Wesołego mopowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Skróty myślowe bywają zabawne. A sprzęcior może odkurzać wiszące zasłony, więc pion jest zasadny. Zdjątka zamieszczę przy okazji, bo muszę jeszcze sprawdzić czy zakupiony adapter sprawdzi się w działaniu.Chwilowo zubożałam jeszcze w czas wolny.

      Usuń