20 października 2023

Zapowiedź.

 Nie ma lekko. Znów chodził za mną post o jedzonku. Jeszcze jednym z tych będących w spisie dań zakazanych, zwłaszcza przy niektórych schorzeniach. I chociaż mamy dość bogatą ofertę leków, suplementów, i  innych wspomagaczy trawienia / przyswajania ponadwymiarowych dobrodziejstw, które mają za zadanie znormalizować rozbuchane ego ulubionych deserów, to najskuteczniejszą metodą leczniczą jest jedzenie z zamkniętymi ustami i np.otwartymi oczami czy nozdrzami. Idąc za głosem cienia natury zwanego też diabłem za skórą, postanowiłam  kolejny raz podjąć się zbiorowego? wirtualnego żywienia. Tym razem nie w piśmie lecz w filmie. I do tego będzie to film odcinkowy, także na raz wspomnianego deseru się nie zje. Przy okazji nie omieszkam postawić się pod ścianką jak na postną celebrytkę przystało, żeby było wiadomo- kto jest  twórcą i wykonawcą. I będę oczywiście ''zrobiona''. 

Po kilku zdaniach wstępu- zacznę od zdjęć na ściance. To taka  przyczepka ( trailer) na przystawkę, bo nie wiem czy kawę zdążę podać. Ślinkę można już zacząć przełykać....


Na ściance, powyżej, a poniżej ...zrobiona własnoręcznie;

i podrasowana naklejkami





8 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi za Tobą post to nie widzę tu wiele miejsca na jedzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo pościłam, żeby zjeść i stąd to sformułowanie...

      Usuń
  2. Dawaj śmiało, kwiaty i jedzonko, to najlepsze tematy...niezależnie od poglądów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, sorki za opóźnienie. Zerknęłam do komentarzy od wewnątrz, a nie od zewnątrz- jak zwykle na stronę, i znalazłam .
      Tak, jest sporo dziedzin łączących ludzi, warto z nich korzystać. :)

      Usuń
    2. Fotki dodałaś chyba później, piękne masz włosy:-)
      jotka

      Usuń
    3. Tak, później, bo skoro już wspomniałam o ściance, to uzupełniłam. Zdjęcia miałam już wcześniej zrobione, ale zabrakło mi czasu na ich przesłanie i dodanie.

      Usuń
  3. Połączysz post i jedzonko w jednym? Toż to godne Nobla będzie. Ależ leci mi już ślinka, nie nadążę przełykać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta za pasem, więc trzeba zadbać o ten pas...żeby w poście było co zrzucać...

      Usuń