15 października 2023

Wzięłam na wstrzymanie.

 Dzisiejszy wierszyk , wcześniej spłodzony

zamieszczę jutro, bo poroniony

został przedwcześnie

więc strach mnie zdjął wielki co niemiara,

że ktoś krzyżyk postawi, że... propaganda.

A że strzeżonego wiadomo kto strzeże

postanowiłam dać upust wierszyka premierze

w dniu powyborczo powszednim - zwanym.

Może nikt mi nie powie: wiersz nieudany! ?

Tak więc dopiero jutro się okaże

czy mam się poddać jakiejś karze

czy nagrodę (w zachwytach)odebrać mi przyjdzie:

,,z braku talentu wieszczego, 

możesz produkować się w...windzie,

albo na ścianie bloku jakiegoś..."!

 

 

 

2 komentarze:

  1. POwyborczy POniedziałek...
    to się Ponie będzie działo,
    bo lingwistycznie wszystko jest przeciw NAM,
    przecież to są WY-bory, nie MY-bory, głosują WY-borcy zamiast MY-borców, WY są zakodowani w WYgranej.
    Jeśli PO NIE WY-gra, tego meczu na obcej arenie
    diabeł naPISze - Mane, Tekel, Fares.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lechu drogi- odpowiedź piszę:
      cóż za ekwilibrystyka słowna....
      -ciekawostka WY-borna:
      mane, tekel, fares - w Wiki sprawdziłam
      i aż się ( prawdę mówię) lekko przestraszyłam
      zbieżności takiej,
      że słówko ,, bloku,, miast ,,pokoju,,
      w wierszu wybrzmiało,
      chociaż w wersji pierwotnej
      ,,room,,- w tekście widniało!
      Interpretacja słów różna być może
      lecz nie zwiastujmy teraz.
      Lepiej zaczekać w pokorze?


      Usuń