21 grudnia 2021

Różne odmiany (przedświątecznego) szczęścia.

 Niezadowolenie ( z siebie)-niezadowoleniem, ale wcale nie przeszkadza mi  cieszyć się tym co sprawia mi przyjemność.

Np. ostatnio na nowo odkryłam zbliżające się święta z dość prozaicznego powodu- nie muszę odliczać upływającego czasu powrotu :

 -do szkoły ( czas nauki szkolnej), 

-pracy ( okres niebezczynności zawodowej) 

-w inne niechciane miejsce...

Pokusiłam się nawet o kupno choinki i sznura lampek led (na baterie) . Całość pochłonęła ok.18 zł. Tak więc dobre samopoczucie mi dopisuje, a do pełni szczęścia dołączył jeszcze przedświąteczny ból zęba. Na szczęście olejek goździkowy potrafi zdziałać cuda. 

Wystarczy brak bólu i od razu człowiek robi się szczęśliwy?

Ps. Zdjęcia choinek poniżej. Też mam się czym pochwalić. :) Ta na dole ma zastosowanie jako lampka.



 

2 komentarze:

  1. Czas powrotu, może czas niepowrotu - przewrotne.
    Dziękuję za wskazówkę jak walczyć z bólem zęba.
    Dzisiaj jednak jest dzień powrotu - przyszły do nas Święta i z tej okazji życzę niepowrotu bólu zęba a powrotu wielu innych dobrych doświadczeń, spotkań, emocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najwięcej osób odnalazło się w miejscu swojego aktualnego pobytu...
      Olejek -jak wiadomo - pomoc doraźna, ale miałam też farta co do terminu wizyty u stomatologa. Sporo szczęścia przedświątecznego...
      Dziękuję bardzo. Życzę tego czego sobie życzysz/cie doświadczyć. I zdrówka na kolejne lata...

      Usuń