07 czerwca 2021

Anonimowy komentarz z podpisem.

 Czasem wolę podpisać się pod komentarzem  katasta227( dawniej kasta) i skomentować coś jako anonimowy, chociażby z tego powodu, że nie wszyscy w google muszą znać moje zdanie. Wtedy traktuję to jako wizytę prywatną , a nie oficjalną. Poza tym czasem nie chce mi się logować tylko po to, by było odniesienie do prowadzonej przeze mnie strony. Nie zależy mi na kliknięciach i statystyce, chociaż z ciekawości sprawdzam tą część wewnętrzną bloga. Można się coś dowiedzieć nowego- np.o innych wyszukiwarkach czy systemach operacyjnych

 Czerpać różnoraką wiedzę można ze wszystkich stron... :)

5 komentarzy:

  1. Anonimowo z podpisem komentuję z konieczności czasem, bo blogger miewa różne blokady, niekiedy mogę komentować pod starym wpisem jako zalogowana, ale pod nowym ni dudu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się przytrafiło kilka razy, że napisałam komentarz jako niezalogowana i podpisując się katasta, ale że nie wybrałam ustawienia "anonimowy" tylko z automatu kliknęłam "opublikuj" to poszło razem z pierwszą opcją "konto google", więc komentarz wcięło. I od nowa ...

      Usuń
  2. Tak mi się wydaje, że być może po prostu albo chwilowo zawiesił mi się system z powodu np. sygnału, bo normalnie powinno mnie przenieść do logowania na bloggerze, albo być może jakieś programy w lapciu chwilowo nie chcą współpracować albo znosi się ich działanie?
    katasta227

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm sprawdzę jak to działa na odwrót, przy byciu zalogowanym, a komentowaniu jako anonimowy :)

      Usuń
    2. Nie było żadnego problemu - ani w jednym, ani w drugim przypadku.Może to zależy od ilości komentujących na danej stronie w tym samym momencie?

      Usuń