15 maja 2021

Takie tam o pod/oglądaniu telewizji.

 Tym razem z całkiem innej beczki...

Oglądam i słucham wiadomości z różnych stacji TV. Ponieważ ostatnio nie robię zdjęć podczas spacerów, więc zrobiłam zdjęcia z odbiornika telewizyjnego. Treści można się po części domyślać, ale przecież nie o to chodzi. Moje zainteresowanie wzbudziło hmmm...logo* ? NIK-u. (czy jak to się poprawnie nazywa?). Patrzę, patrzę i oczywiście pierwsze co mi przyszło na myśl, to skojarzenie ze znaną marką kojarzoną ze sportem, a mianowicie z... Adidasem. Korona jak się patrzy, pod spodem skrótu - liniowe zawijasy na różnych poziomach.

Jakiś ptaszek przyczepiony do I z orlim nosem, a może nawet to pochylony gołąb z rozpostartym skrzydłem?

Zawijasy pozwalają doszukać się nowego wyrazu ONIKO, a dolne narzucają skojarzenie z zawiłością prawa i paragrafów. 

Ale pal licho moją wyobraźnię, bo ciekawe co by powiedział grafolog w tym temacie. Bo przecież z pewnością do pewnych zawodów (czy prac) potrzebne jest posiadanie określonego profilu psychologicznego...**

Telewizję przecież też można oglądać na różne sposoby. :)



 * logo https://pl.wikipedia.org/wiki/Logo_Wikipedii

** inne przydatne informacje: profiler https://www.gowork.pl/blog/kim-jest-profiler-i-jak-nim-zostac-zarobki-profilera-policyjnego/

4 komentarze:

  1. A temu panu na pierwszym zdjęciu guzik wystaje spod krawatki! Czy to coś oznacza?

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie skojarzenie z jakimś godłem, herbem arystokratycznym, a kraj niby demokratyczny, a tak w ogóle, to przerost formy nad treścią takie logo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam taką informację, że:''Zawijasy i ozdobniki w piśmie są oznaką osoby, która ma artystyczną duszę i wiele pomysłów na urozmaicenie swojego życia." Być może to można byłoby powiedzieć o twórcy logo. :)
      Mnie natomiast te leżące pod skrótem paragrafy nieco zmartwiły...;-)
      Dla zainteresowanych tematem taką stronkę znalazłam- o podpisie - https://krokdozdrowia.com/podpis-co-tobie-mowij-autograf/

      Usuń